ÖVERSÄTT

fredag 21 december 2012

Insamling igen

Nu är jag här ännu en gång. Med nytt budskap och ny försäljningsmetod. Den här gången handlar det om chokladbollar. Jag och min kompis Nora rullar chokladbollar, lägger 10st i en plastpåse och går ut för att sälja. Påsen kostar minst 20:- man får själv välja om man vill skänka mer.

ALLA pengar skänks.

Hoppas ännu en gång att vi går med stor vinst! Jag tror faktiskt att om 10-20 år kommer inte jag behöva ta mina sprutor längre. Jag tror jag är fri då. Vill ni hjälpa mig, så att det gå fortare? Köp en chokladbolls-påse. Kanske vi inte kommer hem till dig, då finns det ett annat enkelt sätt:

SMS:a din gåva till 729 29

Skriv texten:

"Hopp" för 50:-

"Mota" för 100:-

"Bota" för 200:-

TILLSAMMANS SKA VI LÖSA DET! <3

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar